lørdag den 24. marts 2012

I've got a packet..

Forleden modtog jeg en længe ventet pakke fra H&M. Det meste indholdte ting fra Marni's samarbejde med H&M, som jeg virkelig synes, er dejlig. Dog er min økonomi ikke lige til at købe det hele. 


I kan herunder se, hvad jeg valgte at købe.

Da Marni's kollektion for H&M blev afsløret,
forelskede  jeg mig skraks i denne lækre t-shirt.
Udover at den ser utrolig lækker ud,
er den også fantastisk at have på!


Havde bestilt denne ret transparente trøje fra
H&M's trendkollektion. Jeg er ret sikker på,
at jeg bliver glad for den her til foråret.

Har lidt af et crush på statement-smykker,
og jeg er ret sikker på, at disse helt sikkert
 kommer til at pynte på min gaderobe

Som Blair Waldorf så fint sagde i et afsnit af Gossip Girl,
er sandaler ikke sko, men da jeg så disse,
 måtte jeg bukke under. De er fantastiske,
 og jeg glæder mig lidt for meget
 til at kunne bruge dem til sommer. 





xoxo B!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar